images
0

Waarom de Spectacles marketingcampagne briljant is.

De release van Snap inc’s eerste product, Spectacles (www.spectacles.com) is een ware hype en groeit qua marketingcampagnes uit tot de beteren van 2016.


Wat maakt de aanpak van Snap inc. omtrent deze productlancering dan zo uniek?
• In tegenstelling tot de Google Glass werd dit product niet eerst aan (tech) geeks gegeven.
• Snap inc. creëert kunstmatige schaarste.
• Ze hebben een unieke trendy automaat die om de 24u op een andere locatie tevoorschijn komt zoals op Venice Beach of in The Grand Canyon, op deze manier moesten de early-adopters op avontuur gaan. Wedden dat ze dit vastleggen in hun story?
• Het product wordt aangebracht als een fashion accessoire geen high-tech gadget. De prijs bedraagt $170, dat laat zich nog net doen voor veel mensen. Het is geen vervanger van je smartphone, maar een toevoeging.
• Er is met veel bombarie één pop-up show geopend in the city that nevers sleeps, New York.

screen-shot-2016-11-22-at-13-1200x0
la-jadamstein-1478825790-snap-photo  s.aolcdn.com

Leave a Reply